نصب، سرویس و تعمیر اسپیلت و داکت اسپیلت

اسپیلت و داکت اسپیلت

با شروع هر فصل سال نیاز به استفاده از سیستمهای سرمایشی و گرمایشی مناسب شدت پیدا میکند. این امر سبب میشود که بسیاری از افراد از اسپیلت و داکت اسپیلت های متنوع یا پکیج های گرمایشی جهت تأمین دمای مورد نیاز منزلشان استفاده کنند. بنا بر تنوع داکت اسپیلت ها ارائه شده امکانات عرضه شده در آنها تقریباً یکسان است. هر داکت اسپیلتی دارای یک دو شاخه جهت اتصال به برق، یک پنل جهت نمایش دمای دستگاه و یک ریموت کنترل است. سرمایش یا گرمایشی که توسط این وسیله تأمین میشود نسبت به سایر وسایل بسیار مناسبتر است. به عنوان مثال کافی است جهت تأمین برودت منازلتان دمای اسپیلت و داکت اسپلیت را روی مقدار مورد نظرتان قرار دهید و در کمتر از چند ثانیه از میزان خنکی جاری شده در فضا لذت ببرید.

خرابی و تعمیر اسپیلت و داکت اسپیلت

در هنگام انتخاب تعمیرکار و سرویسکار داکت اسپیلت باید نهایت دقت لازم را بکار بگیریم به طوری که به جرات می توان گفت که تعمیر داکت اسپیلت از عهده هرکس بر نمی اید و تا حد امکان نباید تعمیر ان را به افراد ناوارد بسپارید بلکه یک تعمیرکار متخصص برای تعمیرات داکت اسپیلت به صورت تخصصی لازم است تا با همه قطعات این دستگاه آشنایی داشته باشد تا بتواند به بهترین نحو ممکن کیفیت اولیه دستگاه را دوباره باز گرداند.

خدمات سرویس اسپیلت و داکت اسپیلت:

  • تعمیر لوله مویی اسپیلت
  • تعمیر و بازسازی کمپرسور کولر گازی و اسپیلت
  • تعمیر و جایگزینی بلوور پنل داخلی کولر گازی
  • تعمیر و جایگزینی مدار اسپیلت و کولر گازی
  • تعمیر و جایگزینی انواع خازن‌ها
  • پیدا کردن مشکل و خرابی‌های کولر و رفع آن‌ها
  • رفع صداهای گوش‌خراش کولر و اسپیلت
  • رفع نشتی آب کولر و اسپیلت
  • تعمیر و جایگزینی دمپر کولر و اسپیلت
  • تعمیر و جایگزینی فیوز حرارتی کولر و اسپیلت

چرا نیاز به سرویس اسپیلت دارید؟

دو دلیل مهم برای تعمیر اسپیلت و سرویس اسپیلت وجود دارد که عبارتند از:

معمولا با انجام سرویس اسپیلت، مصرف برق شما بسیار کاهش می یابد و بالطبع، مبلغ قبض برق شما کاهش می یابد.

پره های کولر گازی و فیلتر و کویل های آن نیاز به تعمیر و نگهداری دارند. با سرویس به موقع این دستگاه می توانید کارایی و طول عمر آن را افزایش داده و براحتی از آن استفاده کنید.

 

تعمیرات تخصصی اسپیلت و داکت اسپیلت باید توسط یک تعمیرکار باتجربه انجام شود. افراد فنی کار و متخصص این تعمیرات، با گذراندن دوره های تخصصی در مرکزی تخصصی، و همچنین انجام تعمیرات مختلف اسپیلت طی سال ها، در این کار متخصص و مسلط شده اند.

نگران خرابی اسپیلت و داکت اسپیلت خود نباشید تعمیرکاران توچال سرویس دارای علم به روز و تجربه درخشان در رفع این مشکلات دارند. انها در کمترین زمان ممکن عیب دستگاه شما را پیدا و رفع می کنند.

 

مرحله اول

مرحله دوم

مرحله سوم

مرحله چهارم

درخواست نصب، سرویس و یا تعمیرات خود را به صورت آنلاین و یا تلفنی ثبت کنید.

کارشناسان ما با در نظر گرفتن نوع دستگاه، برند، مشکل دستگاه و لوکیشن، درخواست شما را به بهترین تعمیرکار واجد شرایط تخصیص می دهند.

تعمیرکار جهت هماهنگی با شما تماس خواهد گرفت تا در زمان مورد نظر شما به محل مراجعه کند.

بعد از انجام کار و دریافت گارانتی کتبی، میتوانید هزینه را به تعمیرکار و یا به صورت آنلاین پرداخت نمایید.

درخواست خدمات از توچال سرویس