تعمیر پکیج| تعمیر پکیج در سعادت آباد

تعمیر پکیج در سعادت آباد  به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای

توسط تعمیرکاران متخصص و با تجربه انجام می رسد شما می توانید جهت انجام هر یک از خدمات زیر با ما در تماس باشید تا در کمترین زمان ممکن نیاز شما را برطرف نماییم

تعمیر پکیج در سعادت آباد تمامی نیاز های شما عزیزان را در زمنیه تعمیر پکیج برطرف می نماید پس نگران نباشد.قبل از هر چیزی درباره تعمیر پکیج دیواری باید بگویم که پکیج دیواری برای عملکرد صحیح به چهار عنصر آب، برق، اکسیژن و گاز (گازوئیل) نیاز دارد.
در ابتدا باید بگویم که زمانی که آب پکیج تامین نشود پکیج نمی‌تواند روشن شود و اما چگونه بفهمیم که آب به میزان لازم رسیده است یا خیر؟ در همه پکیج‌های دیجیتال به واسطه ال سی دی کوچک روی صفحه و در پکیج‌های آنالوگ هم به کمک همان عقربه فشار که روی دستگاه قرار دارد متوجه می‌شوید در این حالت باید درجه و مقدار آن روی یک تا یک و نیم بار باشد و سپس می‌توانید آب آن را ببندید.
در مرحله بعدی تعمیر پکیج دیواری باید برق آن را بررسی کنید که وصل باشد و یا اینکه دو شاخه از پریز جدا کرده و برعکس آن را وصل کنید چرا که بعضی از پکیج‌ها روی فاز و نول حساس اند.
در این مرحله از تعمیر پکیج دیواری باید گاز را بررسی کنید و از باز بودن آن مطمئن شوید.
و اما اکسیژن که یکی از موارد مهم در احتراق است را هم باید در نظر بگیرید چرا که در برخی موارد فن‌ها دچار مشکل می‌شوند و احتراق به صورت درست صورت نمی‌گیرد و باعث آسیب جدی به شما خواهد شد.
برای تعمیر پکیج دیواری زمانی که فن‌ها از کار افتاده اند می‌توانید بالای پکیج را مشاهده کنید که دارای دو دریچه با درپوش‌های پلاستیکی می‌باشد، شما می‌توانید درپوش‌ها را باز کرده و دود کش را وصل کنید و مواظب باشید که دودکش کوچک ترین نشتی نداشته باشد.

 

تعمیر پکیج سعادت آباد

تعمیر پکیج در سعادت آباد

ما در این مرکز با ارائه خدمات متنوع و حرفه ای تعمیر پکیج و کولر گازی می خواهیم تا طول عمر این وسایل  شما را برای تان افزایش  داده و شما را از پرداخت هزینه های اضافی نجات کنیم.

مطمئنا همه مردم اولین باری که پکیج و کولر گازی را به خانه خود می آورند، بسیار خوشحالند. یک سیستم حرارتی برودتی مطابق با تکنولوژی روز که ریموت دار است  و سریع دمای فضا را تغییر می دهد، یا یک وسیله مثل پکیج که نیازهای خانواده را براحتی برطرف می کند  برای هر خانواده ای می تواند خوشحال کننده باشد.

اما همین وسایل می توانند به مرور دچار مشکل شوند و خانواده را با دردسرهایی روبرو کنند.اما جای نگرانی نیست توچال سرویس در هر زمان و شرایطی برای ارائه خدمات تعمیر پکیج و کولرگازی در خدمت همشریان عزیز می باشد.

تخصصی ترین تعمیرکار پکیچ با هزینه پایین تعمیر پکیج.

تعمیر پکیج در سعادت آباد

  تعمیر پکیج یکی از انواع خدماتی است که حول دستگاه پکیج ارائه می‌شود. متناسب با مدل پکیج، حدود ۲۰ تا ۲۵ قطعه در پکیج به کار برده شده است؛ که در تعمیر پکیج، باتوجه به مشکل به وجود آمده این قطعات بررسی می‌شوند. در واقع متناسب با تبحر تعمیرکار پکیج، خرابی پکیج به راحتی توسط او تشخیص داده می‌شود و به تبع فرایند کوتاه‌تری برای تعمیر پکیج خود طی می‌کنید.تعمیر پکیج در سعادت آباد یکی از مجهزین و تخصصی ترین مرکزهای پکیج در تهران می باشد.

 

علت گرم نکردن رادیاتور و شوفاژ در صورت کار کردن پکیج چیست؟

در صورتی که پکیج شما این مشکل را دارد برای تعمیر پکیج دیواری باید چند قطعه را بررسی کنید.
یکی اینکه امکان خرابی شیر سه طرفه وجود دارد که در این حالت باید تعویض شود.
در گام بعدی به این نکته توجه کنید که ورودی شوفاژها رسوب نگرفته باشد.
خرابی ترموستات هم می‌تواند علت آن باشد چرا که دمای آب را به درستی نشان نمی‌دهد و در این حالت باید ترموستات تعویض شود.

 

علت سر و صدای پکیج دیواری چیست؟

در برخی موارد سر و صدای پکیج باعث صلب آسایش از اعضای خانواده شما می‌شود که حتما باید تعمیر پکیج دیواری انجام شود.
در این حالت قبل از تعمیر پکیج دیواری علت آن را بررسی می‌کنیم و احتمال این وجود دارد که مشکل آن هوا گرفتن پکیج باشد.
در این حالت برای تعمیر پکیج دیواری باید هواگیری پکیج را انجام دهید.

تعمیر پکیج سعادت آباد

چرا پکیج دیواری روشن نمی‌شود و یا اینکه به صورت انفجاری روشن می‌شود؟

پس از اینکه عناصر اولیه را بررسی کردید و متوجه شدید که پکیج روشن نمی‌شود باید به مواردی دیگر توجه کنید.
یکی از مواردی که باید در تعمیر پکیج دیواری به آن اشاره شود جرقه پکیج است.
در برخی حالات بین جرقه و شعله فاصله افتاده است و یا اینکه جرقه سوخته و دیگر کار نمی‌کند در هر دو حالت باید آن را تعویض کنید.

چرا پکیج دیواری بیش از حد مجاز داغ می‌کند؟

در برخی موارد دمای پکیج بیش تر از حد مجاز بالا می‌رود در این حالت برای عیب یابی آن باید ترموستات را بررسی کنید چرا که ترموستات خراب شده و تعریف دقیقی از دما ندارد و دما به صورت خودکار بالا می‌رود.
برای تعمیر پکیج دیواری در این حالت باید ترموستات را تعویض کنید.

تعمیر پکیج سعادت آباد

 

علت اختلال در عملکرد پکیج چیست؟

بعضی اوقات برای شما پیش می‌آید که تمام قطعات را بررسی می‌کنید و هیچ علتی برای عملکرد نامناسب پکیج دیواری خود پیدا نمی‌کنید در این حالت می‌توانید برد پکیج دیواری را بررسی کنید.
برای تعمیر پکیج دیواری در این حالت می‌توانید از مقاله آموزش تخصصی تعمیر برد پکیج دیواری کمک بگیرید.

در این بخش شما را با اکثر مشکلات رایج پکیج دیواری‌ها آشنا کردیم که می‌توانید به کمک آن تعمیر پکیج دیواری خود را انجام دهید.

تعمیرپکیج  برای انواع برندهای پکیج، به شکلی متفاوت روی می‌دهد. به عنوان مثال تعمیر پکیج ایران رادیاتور متفاوت از تعمیر پکیج دیواری بوش است؛ اما یک تعمیرکار پکیج حرفه‌ای، بر تعمیر پکیج اکثر برندها مسلط است و با خیالی آسوده می‌توانید تعمیر پکیج خودتان را به او بسپارید.

  • تعمیر مبدل پکیج
  • تعمیر پمپ پکیج
  • عیب یابی کد خطای پکیج
  • تعمیر پکیج دیواری بوتان
  • شناسایی کد خطای پکیج بوتان
  • عیب یابی و تعمیر پکیج ایران رادیاتور
  • بررسی علت آب دادن پکیج ایران رادیاتور
  • بررسی علت روشن شدن چراغ قرمز پکیج بوتان

چه زمان باید سرویس پکیج انجام شود؟

سرویس پکیج کمک می‌کند که اگر قطعه‌ای دچار مشکل شده، قبل از اینکه به دیگر قطعات آسیب بزند شناسایی شود و در بیشتر مواقع از تعمیر پکیج جلوگیری می‌شود. همانطور که می‌دانید هزینه سرویس پکیج کمتر از تعمیر پکیج است. با انجام به موقع سرویس پکیج، عمر مفید دستگاه پکیج شما افزایش پیدا می‌کند. بهترین زمان سرویس پکیج، آغاز هر نیم سال سرویس پکیج را انجام دهید.

تعمیر پکیج سعادت آباد

 

سرویس پکیج توچال سرویس شامل چیست؟

سرویس پکیج شامل بازبینی قطعات و رسوب زدایی آن می‌شود. سرویسکار هنگام مراجعه، چک لیست زیر را برای سرویس پکیج در نظر می‌گیرد. همچنین اگر مورد دیگری در پکیج خود مشاهده می‌کنید حتما هنگام سرویس کردن پکیج آن را به سرویسکار بگویید.

  • بررسی و بازبینی محل نصب پکیج و محل قرارگیری لوله‌ها: سرویسکار پکیج هنگام مراجعه باید در نظر داشته باشد که پکیج کجا نصب شده است و لوله‌های پکیج به درستی نصب شده‌اند یا خیر. این موضوع مستقیما با ایمنی در ارتباط است.
  • بررسی عملکرد قطعات و بخش‌های مختلف پکیج: سرویسکار پکیج باید بخش‌های مختلف پکیج شامل دودکش، درجه حرارت پکیج، محل اتصالات، میزان فشار آب را به دقت بررسی کند.
  • بررسی میزان فشار آب پکیج: کیفیت و فشار آب در عمکرد پکیج موثر است. همچنین میزان فشار آبی که در پکیج است گردش است و میزان سختی و مقدار املاحی که در آب وجود دارد هنگام رسوب زدایی و سرویس پکیج باید در نظر گرفته شود.

 خدماتی که در زمینه سرویس پکیج توسط سرویسکار پکیج توچال سرویس ارائه می‌شود شامل:

  • هواگیری پکیج
  • اسیدشویی پکیج (دیسکلر پکیج)
  • شستشوی پکیج

تعمیر پکیج در سعادت آباد

  سرویس پکیج شامل خدمات متفاوتی می‌شود. به صورت معمول پیشنهاد می‌شود سرویس پکیج در فواصل زمانی شش ماهه انجام شود (در ابتدای بهار و پاییز). سرویس پکیج با فواصل زمانی مشخص، موجب کاهش احتمال نیازمندی پکیج شما به تعمیر پکیج می‌شود؛ و در صورتی هم که موردی برای پکیج‌تان روی داده است، می‌توانید به تعمیر پکیج خود بپردازید.

 

تعمیر پکیج سعادت آباد

 

این امر موجب کاهش آسیب‌های وارده به پکیج می‌شود. بد نیست بدانید که سرویس پکیج برندهای مختلف با هم تفاوتی ندارند. مثلا روش سرویس پکیج ایران رادیاتور همانند دیگر پکیج‌هاست و تفاوت چندانی با سرویس پکیج برندهای دیگر ندارد.

چه زمان باید رسوب زدایی پکیج انجام شود؟

اگر در هنگام دوش گرفتن، متوجه شدید که آب گرم حمام سرد و بعد از گذشت یک مدت زمان گرم می‌شود و چندبار این اتفاق تکرار شد، نشانه رسوب در مخازن حرارتی و رسوب لوله های پکیج است و شما به رسوب گیری پکیج و رسوب زدایی رادیاتورها نیاز دارید.

رسوب لوله های پکیج سبب تنگ شدن مسیر آب می‌شود، در نتیجه آب با سرعت و فشار کمتری در لوله ها جریان دارد و همین باعث سرد شدن آب می‌شود. رسوب مخازن حرارتی باعث سوراخ شدن منبع آب می‌شود. بنابراین با رسوب زدایی پکیج، از بروز این مشکلات پیشگیری نمایید.

اسید شویی پکیج و رسوب گیری پکیج از اقدامات ضروری و مهم هستند که اگر درست انجام نشود باعث حرکت رسوب به قسمت‌های دیگر می‌شود و دوباره باید هزینه رسوب زدایی پکیج انجام شود. بنابراین خیلی مهم است که رسوب زدایی پکیج و رسوب گیری رادیاتورها توسط فرد متخصص و باتجربه انجام شود.

تعمیر پکیج سعادت آباد